eBOK

Szanowni Państwo,

Informujemy, iż została uruchomiona nowa usługa - elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK.

Program eBOK jest bezpłatnym i bezpiecznym serwisem, przy pomocy którego Klient „Wodociągów Płockich” Sp. z o.o. będzie mógł w dowolnym miejscu i czasie za pomocą połączenia internetowego zalogować się do swojego konta.

Możliwości jakie daje eBOK:

- dostęp do treści zawartej umowy
- wgląd do aktualnych rozliczeń z możliwością przeglądania rozliczeń wcześniejszych
- wgląd w historię odczytów i wystawionych faktur
- analizowanie zużycia wody w dowolnym okresie - również przy pomocy wykresu liniowego bądź kolumnowego
- sprawdzenie danych dotyczących wodomierza i podwodomierza
- przesyłanie do Spółki zgłoszeń/wiadomości/opinii/reklamacji
- otrzymywanie na bieżąco komunikatów m.in. o awarii

 

Regulamin elektronicznego Biura Obsługi Klienta udostępniony jest na stronie internetowej Spółki www.wodociagi.pl.

REJESTRACJA KROK PO KROKU:

Krok 1

Wejdź na stronę główną www.wodociagi.pl lub bezpośrednio przez serwis ebok.wodociagi.pl.

Krok 2

Wybierz opcję „Zarejestruj się”.

Krok 3

Wypełnij krótki formularz rejestracyjny i poczekaj na weryfikację danych poprzez wskazany adres email.

Krok 4

Korzystaj z wszystkich funkcji serwisu.


ZAPRASZAMY DO KORZYSTANIA Z NOWEJ USŁUGI!!!

 

 

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny 24 364-42-30/31/32/33 lub osobisty w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Harc. A. Gradowskiego 11 w Płocku.