e-faktura

W związku z obecną sytuacją zagrożenia epidemiologicznego koronawirusem COVID-19 zachęcamy do skorzystania z opcji e-faktury.

 

Podstawowe zalety e-faktur:

- zdalny dostęp i wygoda przechowywania – faktury można przejrzeć z każdego miejsca w dowolnej chwili, brak konieczności gromadzenia papierowych dokumentów,

- bezpieczeństwo przesyłki - brak ryzyka narażenia Państwa na niepożądane ujawnienie danych,

- precyzyjne dostarczenie – znika ryzyko niedostarczenia faktury, gdyż trafiają bezpośrednio do osoby odpowiedzialnej,

- natychmiastowość – dostarczenie faktury niezwłocznie po jej wystawieniu.

 

Do 20.04.2020 r. można wysyłać wypełniony i podpisany formularz „Oświadczenie o akceptacji faktur przesyłanych drogą elektroniczną” w formie skanu (pdf) lub zdjęcia (jpg) na adres: bok@wodociagi.pl

Dodatkowo zachęcamy do załatwiania spraw on-line – bez konieczności wychodzenia z domu.

 

Każdy z odbiorców usług Wodociągów Płockich może zarejestrować się w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (eBOK) i uzyskać dostęp do osobistego konta klienta.

 

Wszystkie operacje prowadzone na tym koncie odbywają się w systemie informatycznym, działającym przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Platforma eBOK jest bezpieczna, zapewnia łatwy i sprawny kontakt z Wodociągami Płockimi. System umożliwia:

- wgląd do faktur i danych związanych z umową i odczytami wodomierza,

- dostęp do historii zużycia wody,

- kontrolę należności i terminów płatności,

- zgłaszanie spaw, np. zmiany danych, bez wychodzenia z domu,

- dostęp do usługi e-faktura.

 

Oświadczenie o akceptacji faktur przesyłanych drogą elektroniczną.pdf

Regulamin e-Faktura.pdf