W związku z obecną sytuacją zagrożenia epidemiologicznego koronawirusem COVID-19 zachęcamy do skorzystania z opcji e-faktury.
Podstawowe zalety e-faktur:
- zdalny dostęp i wygoda przechowywania – faktury można przejrzeć z każdego miejsca w dowolnej chwili, brak konieczności gromadzenia papierowych dokumentów,
- bezpieczeństwo przesyłki – brak ryzyka narażenia Państwa na niepożądane ujawnienie danych,
- precyzyjne dostarczenie – znika ryzyko niedostarczenia faktury, gdyż trafiają bezpośrednio do osoby odpowiedzialnej,
- natychmiastowość – dostarczenie faktury niezwłocznie po jej wystawieniu.
Do 20.04.2020 r. można wysyłać wypełniony i podpisany formularz „Oświadczenie o akceptacji faktur przesyłanych drogą elektroniczną” w formie skanu (pdf) lub zdjęcia (jpg) na adres: bok@wodociagi.pl
Dodatkowo zachęcamy do załatwiania spraw on-line – bez konieczności wychodzenia z domu.
Każdy z odbiorców usług Wodociągów Płockich może zarejestrować się w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (eBOK) i uzyskać dostęp do osobistego konta klienta.
Wszystkie operacje prowadzone na tym koncie odbywają się w systemie informatycznym, działającym przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Platforma eBOK jest bezpieczna, zapewnia łatwy i sprawny kontakt z Wodociągami Płockimi. System umożliwia:
- wgląd do faktur i danych związanych z umową i odczytami wodomierza,
- dostęp do historii zużycia wody,
- kontrolę należności i terminów płatności,
- zgłaszanie spaw, np. zmiany danych, bez wychodzenia z domu,
- dostęp do usługi e-faktura.
Dokumenty do pobrania