e-faktura

W związku z obecną sytuacją zagrożenia epidemiologicznego koronawirusem COVID-19 zachęcamy do skorzystania z opcji e-faktury.

Podstawowe zalety e-faktur:

  • zdalny dostęp i wygoda przechowywania – faktury można przejrzeć z każdego miejsca w dowolnej chwili, brak konieczności gromadzenia papierowych dokumentów,
  • bezpieczeństwo przesyłki – brak ryzyka narażenia Państwa na niepożądane ujawnienie danych,
  • precyzyjne dostarczenie – znika ryzyko niedostarczenia faktury, gdyż trafiają bezpośrednio do osoby odpowiedzialnej,
  • natychmiastowość – dostarczenie faktury niezwłocznie po jej wystawieniu.

Do 20.04.2020 r. można wysyłać wypełniony i podpisany formularz „Oświadczenie o akceptacji faktur przesyłanych drogą elektroniczną” w formie skanu (pdf) lub zdjęcia (jpg) na adres: bok@wodociagi.pl

Dodatkowo zachęcamy do załatwiania spraw on-line – bez konieczności wychodzenia z domu.

Każdy z odbiorców usług Wodociągów Płockich może zarejestrować się w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (eBOK) i uzyskać dostęp do osobistego konta klienta.

Wszystkie operacje prowadzone na tym koncie odbywają się w systemie informatycznym, działającym przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Platforma eBOK jest bezpieczna, zapewnia łatwy i sprawny kontakt z Wodociągami Płockimi. System umożliwia:

  • wgląd do faktur i danych związanych z umową i odczytami wodomierza,
  • dostęp do historii zużycia wody,
  • kontrolę należności i terminów płatności,
  • zgłaszanie spaw, np. zmiany danych, bez wychodzenia z domu,
  • dostęp do usługi e-faktura.

Dokumenty do pobrania