Każdy z odbiorców usług Wodociągów Płockich może zarejestrować się w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (e-BOK) i uzyskać dostęp do osobistego konta klienta.
Wszystkie operacje prowadzone na tym koncie odbywają się w systemie informatycznym, działającym przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Platforma e-BOK jest bezpieczna, zapewnia łatwy i sprawny kontakt z Wodociągami Płockimi.
System umożliwia:
- wgląd do faktur i danych związanych z umową i odczytami wodomierza,
- dostęp do historii zużycia wody,
- kontrolę należności i terminów płatności,
- zgłaszanie spaw, np. zmiany danych – bez wychodzenia z domu,
- dostęp do usługi e-faktura.
e-BOK to bezpieczna forma kontaktu, dzięki której unikniesz nieprawdziwych wiadomości od osób wyłudzających pieniądze!
Jak założyć konto w e-BOK?
![](https://wodociagi.pl/wp-content/uploads/2020/04/777.png)
Wejdź na stronę internetową
ebok.wodociagi.pl
![](https://wodociagi.pl/wp-content/uploads/2020/04/437.png)
Kliknij przycisk
„Zarejestruj się”.
![](https://wodociagi.pl/wp-content/uploads/2020/04/888.png)
Podaj w formularzu zgłoszeniowym: numer nabywcy, nr faktury,
adres e-mail oraz nr tel. kom.
![](https://wodociagi.pl/wp-content/uploads/2020/04/812.png)
Zapoznaj się z treścią Regulaminu
i zaznacz okienko akceptacji.
![](https://wodociagi.pl/wp-content/uploads/2020/04/5559.png)
Przepisz kod z obrazka
i kliknij wyślij.