Obsługa Klienta


Pomożemy wypełnić niezbędne wnioski, wyjaśnimy wątpliwości, postaramy się, abyście Państwo przy zaangażowaniu minimalnej ilości czasu mogli załatwić wszystkie interesujące Was sprawy.

Szanowni Państwo!

Wodociągi Płockie informują, iż Zarząd Spółki podjął decyzję o zamknięciu Biura Obsługi Klienta przy ul. Gradowskiego 11 w Płocku.
Od dnia 12.10.2020 r. nie będzie możliwości załatwiania spraw, które wymagają osobistej wizyty w siedzibie Spółki. Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerami telefonu: 24 364 42 29-33 (BOK), 24 364 42 19-21 (Dział Techniczno-Inwestycyjny),  24 364 42 13 (Windykacja) drogą elektroniczną bok@wodociagi.pl bądź plock@wodociagi.pl oraz poprzez platformę e-BOK.
Wszystkie dokumenty prosimy zostawić w przedsionku biura na ul. Harc. A. Gradowskiego 11 we wskazanym miejscu.
Środki ostrożności zostały podjęte do odwołania.
Do rozwiązywania spraw naszych Klientów będziemy podchodzić indywidualnie i będziemy się z Państwem kontaktować w celu sprawnej obsługi Państwa wniosków. Prosimy  o wyrozumiałość i przepraszamy za utrudnienia.
Pragniemy również poinformować, że powyższa sytuacja nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw wody, a także odbioru ścieków.

Zawieranie i rozwiązywanie umów

(24) 364 42 30 lub 31

Gospodarka wodomierzowa

(24) 364 42 29

Faktury

(24) 364 42 32 lub 33