e-BOK


Każdy z odbiorców usług Wodociągów Płockich może zarejestrować się w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (e-BOK) i uzyskać dostęp do osobistego konta klienta.

Wszystkie operacje prowadzone na tym koncie odbywają się w systemie informatycznym, działającym przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Platforma e-BOK jest bezpieczna, zapewnia łatwy i sprawny kontakt z Wodociągami Płockimi.

System umożliwia:

  • wgląd do faktur i danych związanych z umową i odczytami wodomierza,
  • dostęp do historii zużycia wody,
  • kontrolę należności i terminów płatności,
  • zgłaszanie spaw, np. zmiany danych – bez wychodzenia z domu,
  • dostęp do usługi e-faktura.

e-BOK to bezpieczna forma kontaktu, dzięki której unikniesz nieprawdziwych wiadomości od osób wyłudzających pieniądze!

Jak założyć konto w e-BOK?

Wejdź na stronę internetową
ebok.wodociagi.pl

Kliknij przycisk
„Zarejestruj się”.

Podaj w formularzu zgłoszeniowym: numer nabywcy, nr faktury,
adres e-mail oraz nr tel. kom.

Zapoznaj się z treścią Regulaminu
i zaznacz okienko akceptacji.

Przepisz kod z obrazka
i kliknij wyślij.